Wednesday, September 24, 2008

Aku kena tag... Aku nak tag org laen plak...

Salam Alaik


15 Fakta atau Auta…(setelah di tag oleh Chika dan Rahimin)


  1. Aku seorang yang amat sangat rajin belajar... Ini dibuktikan dengan keseluruhan masa aku waktu malam sehingga pagi digunakan untuk belajar dan bukan tulis blog... haha... Logik tak?
  2. Aku seorang yang malas menulis blog.. Ini dibuktikan dengan kemalasan aku mengupdate blog aku... kekadang aku akan update setelah 14 hari tak tulis blog...
  3. Aku seorang yang malas membaca blog orang lain... ini terbukti apabila aku tak suka baca blog orang lain terutamanya Yoshz, rahimin, poyos dsb...
  4. Aku tak suka membazir masa...Ini dibuktikan seperti yang tertera di poin no. 1...
  5. Aku layak jadi Perdana Menteri sebab aku seorang yang berkarisma dan berfikiran seperti seorang Pak Lah... Aku juga seorang yang berhemah inggi, pekerti terpuji, bentuk peribadi nilai yang murni dsb...
  6. Aku sekarang seorang mat rempit.. ini jelas terbukti apabila aku sering merempit dengan kelajuan tinggi sambil mengangkat tayar depan... Sesunggunya aku memang seorang yang disegani...
  7. Aku suka bawak motorsikal macam siput babi... Ini walaupun nampak kontra dari poin di atas, tetapi memang terbukti aku seperti siput sebab bawak motor selaju 80kmj...
  8. Aku seorang yang pemarah sebab semua orang yang aku jumpa akan aku marah tanpa usul periksa...
  9. Aku seorang yang tak ceria sebab aku sentiasa serius... Tak pernah aku gelak ataupun senyum walaupun orang tue buat lawak macam mak nak mati...
  10. Aku tak suka buat lawak bodoh sebab aku seorang yang serius...
  11. Aku tak ada ramai member sebab tue aku seorang lone ranger...
  12. Aku tak nak fly ke Australia - no comment-
  13. Aku tak nak jadi doktor -no comment-
  14. Aku tak nak berenti merokok -no comment- sensitif...
  15. Aku tak cukup tidur mase trial- no comment-

Kesemua 15 poin di atas merupakan auta semata-mata kecuali nombor 15…

Haha... Terima kasih Chika sebab tag aku... Aku nak tag rahimin, yoshz, poyotitos...

Harap mereka sedar yang mereka telah di’tag’... Tetapi Rahimin dan pOyo dah kena tag awal-awal da... Adoh... Rahimin tag aku balik.. walaupun dia mintak 7 fakta tapi aku lari sket tajuk kepada 15 fakta atau auta... Bleh la rahimin buat 15 auta tentang dia pulak pasnie...Aku malas nak tulis panjang sebab aku takde idea... no comment tue hanya sekadar alasan...

No comments: