Tuesday, October 21, 2008

Press Statement: Latest Ops. Lasmin II

Salam Alaik...

Kepada sesiapa yang berkenaan:

Merujuk kepada entri tentang Ops. Lasmin (Last Minutes) yang baru-baru ini dikeluarkan, saya dengan ini mengeluarkan kenyataan media tentang perkembangan semasa Ops. Lasmin itu. Ops. Lasmin itu pada setakat ini sangat berjaya kerana Ops. Lasmin tidak memerlukan perubahan drastik kepada jadual harian saya.

Oleh sebab Ops. Lasmin sangat berjaya, jadi saya sangat khuatir bahawa modus operandi Ops. Lasmin itu akan menjerat saya kerana peraturannya sangat longgar. Selain itu, saya melihat Ops. Lasmin merupakan satu operasi yang berlandaskan hipokrit, retorik dan cakap besar.

Oleh sebab yang demikian, saya dengan ini mengumumkan operasi baru yang diberi nama Ops. Lasmin II. Ops. Lasmin II mempunyai modus operandi yang amat mudah tetapi jelas iaitu: Saya akan baca buku jika saya mempunyai semangat untuk membaca buku; Saya akan belajar jika saya tiada apa-apa untuk dilakukan (masa lapang); Saya akan melakukan latihan stamina pada petang hari jika masa dan keadaan mengizinkan; Saya akan tidur selewat-lewatnya jam 0130 waktu Malaysia pada hari-hari bekerja dan selewat-lewatnya 0330 pada hari bukan bekerja; Saya akan mengurangkan kebergantungan terhadap nikotin sekurang-kurang yang saya mampu; dan saya akan menjadi budak yang sederhana baik (untuk jadi amat baik sangat sukar).

Maka, dengan kehadiran Ops. Lasmin II, Ops. Lasmin telah terbatal dengan rasminya. Ops. Lasmin II akan bermula selepas Subuh 22 Oktober 2008 dan berakhir pada 2 November 2008 sebelum Ops. Lasmin III akan bermula pada 3 Nov 2008 dan berakhir pada 14 Nov 2008. Butir-butir Ops. Lasmin III akan diumumkan kelak.

Sebarang pertanyaan, komen atau pendapat bolehlah ditinggalkan atau dimelkan kepada emel saya.

Terima Kasih,

Yang Benar,

Redz da Tsar

sk.: D:\Be The Redz Document\Fail Penting Saya\Blogger.com

p/s: Kenyataan media ini tidak memerlukan tanda tangan kerana disiarkan di dalam blog saya.

5 comments:

poyotito said...

belajor molekk wei!!!!

Don Balon said...

koi sokong poyotito..!!
jangan menyesal di kemudian hari..
hampir semua rodonc koi maser sekoloh jadi engineer machanc Dzul..
koi jugok jadi kuli jerman!!

fadzil hafiz said...

*fail timbul*
da mcm surat sekolah...

dzul said...

hah..ops lasmin II ni nampak jelas dia punya hala tuju..
berusahalah redz da tsar

don,
hmpkth.

faradeeba said...

tinggal 11 ari je lagi..pergi redz (amir 2008) =p