Saturday, February 20, 2010

Aku gerak dulu~

Salam Alaik...
Klik gambar untuk paparan lebih jelas

Aku nak jugak buat entri stail Che Det

  1. Akan aku tinggalkan blog aku dengan entri-entri yang akan datang... Kalau rajin sila la komen... hehe...
  2. Aku dah nak gerak pergi jalan, destinasi pertama, Jais Almer~
  3. Doakan aku dan rakanku selamat~
  4. Kepada familiku, maaf tak dapat pulang ke rumah~ Semoga kalian sentiasa selamat dan bahagia..
  5. Keputusan exam dijangka keluar Isnin nie, sewaktu aku berada di gurun Jais Almer... Jadi, apa-apa pun aku harapkan yang terbaik untuk aku dan rakan-rakanku... Aku merancang, Tuhan merancang, tetapi perancangan Tuhan juga yang terbaik~
  6. Kepada rakanku yang join sekali travel, memang komfem korang tak baca benda nie sebab sibuk mengemas barang, tapi cuma nak bagitau, "Enjoy ourselves"... Hehe
  7. Kepada MU, maaf, tak dapat tengok game korang sepanjang 21 hari nie... Semoga berjaya selalu....
  8. Aku harap aku tak patah tulang belakang bawak beg berat... haha...Jazakallah Khairan Katsira~ Ma'as salamah~

2 comments:

cikmemy said...

wooohh..nak g jalan2..take care redz!

tuan director said...

semoga selamat semuanya