Thursday, December 30, 2010

Entri Popular Hari Ini

Salam ALaik...

Serinya Arsenal, dan United; serta kekalahan Liverpool dan kemenangan Chelsea dilitupi dengan berita Harimau Malaya membaham Garuda... Bak kata sokernet, Garuda binatang mitos, maka dengan mudah boleh dibaham...

Tahniah kepada pasukan kebangsaan... Biar tunjuk sikit taring tue tajam... Selama nie asyik menajamkan taring, tapi tumpul jugak...

Dah, ramai dah orang ulas tentang benda nie... Jadi, biarlah ia diulas orang lain... Bosan juga kalau baca semua blog tulis benda nie...

Tahniah sekali lagi... Semoga harapan untuk ke Pusingan Akhir Piala Dunia FIFA menjelang 2018 menjadi kenyataan insya Allah... Apa yang penting, istiqamah dalam berusaha dan jangan berputus asa... Kepada penyokong Harimau Malaya, tunjukkan sokongan anda tanpa ragu... Dan biarpun kalah, darah harimau yang mengalir dalam pembuluh darah jangan dibuang...

Ultras Malaya, aku tabik kau semua! Aku di India hanya mampu jadi SubUltras dengan memberi skongan depan TV, dan bukan dalam stadium...

p/s: Lagu Negaraku dan We're the Champion boleh menyebabkan bulu roma aku tegak... Serius...

2 comments:

Aku Anak Pahang said...

Salam, saya juga berkongsi keriangan diatas kejayaan ini tahniah dan syabas.

Ezniey said...

oh ko tngok kat ne bola..ade astro ek