Thursday, January 1, 2009

Bila dah lama tak mencarut

Salam Alaik...

Aku dah lama tak tulis blog... Hidup aku tym cuti ni memang aku gunakan sepenuhnya untuk berehat dan melakukan beberapa kerja yang penting...

Sambutan tahun baru dah berlalu... dalam menghadapi tahun baru nie aku memulakan azam aku untuk berhenti merokok... Azam ni ialah lanjutan azam aku tahun lepas... Tapi, baru hari pertama aku dah diuji dengan satu cabaran... Aku beli Nusan dengan harga RM2.70... Dan aku sangkakan dapat sekotak, tapi tuan punya kedai sangat baik dan menghadiahkann aku sekotak Nusan sebagai hadiah taat setia... bukan tu je, aku jugak dapat sekotak Star Mild 16 btg... Giler la...

Ok... Bukan tu jer...

Erk, aku ada on-call la pulak... So, tak sempat nak habiskan...

2 comments:

dzul said...

giler..belum jd doktor dah dapat on-call

Anonymous said...

Saya masih ingat air SUDI allahyarham DR.Sudirman...sedap juga...
Saya syorkan bila title Dr.esok anda buka lah kilang rokok...
Rokok orang Islam Melayu Malaysia tak de ye...???