Saturday, November 30, 2013

Kelab Bolasepak Cili Pahang

Salam Alaik.

Aku punyai satu impian untuk menubuhkan sebuah kelab bolasepak yang bernama 'Cili Pahang'. Stadium aku nak bagi nama 'Kebun Sayur' yang terletak antara Temerloh dan Jerantut. Jersi 'home' warna merah, jersi 'away' warna hijau dan jersi ketiga warna hitam dan putih.

Tapi, impian je la. Adakah bakal menjadi kenyataan? Tak pasti.

November dah melabuhkan tirai. Selamat datang Disember. Ada 31 hari lagi baki dalam tahun 2013 kalau umur aku panjang. Kalau aku rajin, KALAU, aku akan buat rangkuman tahun 2013. Tapi biasanya, entri yang aku rancang jarang jadi kenyataan. Kalau yang aku tak rancang (macam entri nie), selalu je jadi.

Belanja satu gambar!

Cari hantu yang tersembunyi. P/s: hantu itu ialah hantu fake

Tetiba banyak pulak masa aku.. Nie ialah logo dan jersi yang dicadangkan untuk Cili Pahang. Klik untuk paparan lebih jelas.

Logo

Home Jersey
Away Jersey


Third Kit


No comments: