Monday, June 16, 2014

Bola Sepak

Salam Alaik...

Kata mereka World Cup Brazil 2014 ini agenda Illuminati/Freemason/Zionis nak lalaikan umat Islam kerana jatuh pada bulan Syaaban dan Ramadhan.. Yup, habiskan masa bermula jam 12 malam sampai 8 pagi untuk bola sepak memang melalaikan.. Tapi, biasanya hanya satu atau dua game je yang menarik minat pada setiap malam..

Bangun di awal pagi zaman world cup nie kalau nak ambil secara positifnya merupakan latihan untuk qiamullail, dan seterusnya sahur.. Lihat sahaja game England VS Italy semalam, pukul 6 pagi.. Ramai yang bangun sebelum subuh untuk game.. Dan MUNGKIN ramai juga daripada kalangan mereka solat Subuh di awal waktu.. Husnuzon~

Aku memang minat bola sepak.. Tapi setakat hari nie, game yang aku tengok hanyalah Brazil VS Croatia, 10 minit terakhir Spain VS Netherlands, dan England VS Italy.. Tengok pun sekadar nak update.. Aku tak minat mana-mana team, sebab Malaysia tak masuk (Ha ha ha).. England merupakan pasukan yang mempunyai nilai sentimental kepada aku, dan Italy bermain dengan sangat tenang, tapi aku sokong Belgium..

KPopers mungkin akan sokong Korea Selatan, peminat Maria Ozawa mungkin sokong Jepun, yang mana Syiah harus sokong Iran..

P2S2 tak sampai 2 bulan lagi..

Heh..


No comments: