Thursday, January 27, 2011

400: Ringkas

Salam Alaik...

Sesungguhnya aku mahu menjadikan entri yang ke-400 aku nie satu entri yang panjang, membosankan dan dipenuhi fakta yang bagi sebahagian orang bermanfaat. Tapi memandangkan aku mempunyai masa yang terhad jadi, aku hanya menggunakan kesempatan ini untuk menulis secara ringkas.

Secara ringkasnya, aku berada dalam minggu belajar. Peperiksaan akhir tahun kedua bakal bermula pada 12 feb 2011, dan tamat pada 26 Feb 2011. Jadi, setakat artikel ni ditulis, aku hanya punya kurang lebih 16 hari je lagi untuk ke sana. Jadi, dah takde masa untuk main-main.

Oleh sebab sudah suntuk, dan banyak lagi yang masih belum aku habiskan, maka dengan ini aku akan menggantung sesi penulisan blog, dan juga akan menyimpan laptop aku yang aku sayang nie. Secara langsung, atas tindakan ini, maka segala urusan aku dalam talian akan terputus serta merta termasuk YM, Skype, Fesbuk, Blog dsb. Kalau aku berada dalam talian pun, takkan lama.

Resolusi menggantung laptop nie akan bermula pada jam 12 tengah hari esok. Jadi, segala urusan dalam talian yang memerlukan perhatian aku mesti diselesaikan sebelum 12 tengah hari esok. Cara menghubungi aku hanyalah dengan jumpa aku ataupun telefon aku. Haha.

Jadi, sekian sahaja. Doakan kejayaan aku di kala peperiksaan akhir. Dan doakan aku kembali ke Malaysia menjelang Ogos/September 2011 tanpa gagal.

p/s: Orang selalu tanya aku "bila habis kat India?". Maka kat sini aku jawab: "Aku paling awal habis di India Ogos 2011. Jika ada aral melintang, maka aku akan berada lebih lama di sini. Dan paling maksima aku di India (yang mana aku taknak) boleh sampai pada Mac 2013.


2 comments:

ulasan saja said...

Panjang kali...lam kenal

Wan Perlis said...

study first.good luck utk exam.tak lama la nak balik Malaysia