Wednesday, March 4, 2009

Declassified: 4 Rahsia Aku Untuk Dipecahkan

Salam Alaik…

Aku ada masa lagi lebih kurang 49 jam lagi kat bumi Malaysia… Apa yang aku nak dedahkan kat sini merupakan satu perkara yang sangat rahsia… Tetapi, setelah didedahkan di dalam blog aku ini, perkara ini tidak lagi rahsia besar…

Rahsia #01
Sebenarnya, semasa sebelum SPM, iaitu pada tahun 2006, tak silap aku awal tahun kot, aku terasa amat sangat teringin nak belajar medic kat Russia… Semasa temuduga JPA, aku menjawab aku ingin ke Russia… Setelah aku mendapat keputusan aku ke Australia, aku agak kecewa dalam gembira… Pastu baru aku tau yang JPA tak pernah hantar student ke Russia…hahaha

Rahsia #02
Sebenarnya, antara 3 subjek sains yang aku ambik semasa SPM, iaitu Biologi, Fizik dan Kimia, yang aku paling suka sekali ialah Fizik… Biologi aku tak berapa minat sangat… Kalau nak banding mengikut peratus, secara kasarnya, aku minat Fizik: 40%; Kimia: 35%; dan Biologi: 25%... Yang menjadi ironinya, aku akan belajar subjek-subjek berasaskan Biologi untuk 5 tahun yang akan datang… hahaha…

Rahsia #03
Sebenarnya, ini bukanlah rahsia sebab aku dah beritahu member aku banyak kali tentang nie… tapi diorang taknak percaya… Aku tak kisah la kan… Yang penting aku dah beritahu dulu… Tentang apa? Member-member aku sila fikir sendiri apa yang pernah aku beritahu korang… Haha

Rahsia #04
Ini rahsia paling besar aku… Dalam dunia nie, selain famili aku, hanya 5 orang je kawan aku yang tahu tentang nie… haha… Nama mereka aku tak boleh sebut atas sbab-sebab keselamatan… Nak tau ape rahsianya?
Biarlah rahsia… Belum masanya untuk aku beritahu…

Secara automatik, Rahsia #01 dan #02 tidak lagi menjadi rahsia… haha… #03 dan #04 tue, biarlah menjadi misteri... Haha...

7 comments:

Portgas .D. Ace said...

wey sengal...
pe punye rahsia r..
no 3 ngn 4 tue..
spatah haram ak x paham...
ish2..
ko nie amat menyedihkan...
haha~

Redzwan Abdullah said...

ace...

ko tak paham sudah....

Sebab ko tak tau...

Hahahaha

anum farida said...

weh..
ape no 4 tu..
x bek wat org tertnye2...
hik3x...

Portgas .D. Ace said...

yea r..
aku x paham..

tum tum said...

sy tahu!!



yea, sy tahu menipu~

:D

siti zubaidah helmaterlidi said...

ape daaa..

nadzbuzz said...

haha...saya faham..anda bagaimana?