Friday, August 20, 2010

Aku Ingin Pulang II

Salam Alaik...

Ok... Aku serius takde masa yang banyak untuk mengarut panjang... Cuma aku nak kata yang aku akan bergerak keluar Manipal... Bila keluarnya entri nie, maknanya aku dah dalam bas bergerak ke Bangalore.. Travel Timeline aku:-

9.20pm: Bergerak dari Manipal ke Bangalore
21/08
9.00am: Tiba di Bangalore dan layan shopping di Bangalore
22/08:
4.20pm (India): Departure dari Bengaluru International Airport
10.35pm (Malaysia): Arrival kat LCCT dan diangkut oleh akak aku ke K. Pilah
23/08
Kurang lebih 10am: Bergerak ke Jerantut
Kurang lebih 1pm: Tiba di Jerantut

Ini secara ringkas... Jadual berubah kalu flight tunda (memang kerja AirAsia tunda jer)...

Nota Penting:
1. No fon aku di Malaysia sebelum nie semuanya tidak boleh digunakan dan sebarang usaha untuk menghubungi aku hendaklah melalui no fon mak aku....
2. No fon baru akan disiarkan di Fb sejurus selepas aku dapat no baru
3. Doakan aku
4. Jumpa di Malaysia insya Allah...

2 comments:

relevan said...

Cepat weh..Mertabak Jerantut sedang tunggu aok ni..

Don Balon said...

Selamat pulang sahabat...
aok tolong tengok2 ye kedey asam rom tu mana tau dia bukok malanc ke.. teringin pulok rasa koi..minggu depan nok balik...