Thursday, June 11, 2009

Jasamu akan ku kenang...

Salam Alaik...
Namashkar...

Jasamu akan ku kenang bersama perangai budak kecik yang macam gampang selalu merajuk dan mengharap belas referee... Jasamu dan kekejianmu akan ku kenang... Perangai mu ketika dijatuhkan lawan dan reaksimu terhadap referee akan dikenang... Dan yang paling penting, kecelakaanmu dalam tidak mengenang jasa kelab yang mengangkat namamu... Semoga hidupmu di Real menjadi seperti Nistelrooy dan bukannya seperti Beckham, Ronaldo (Brazil), dan Zidane...

Bye-bye...

Huhu... 8o Juta Euro.. Banyak boleh beli tue...

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D800F%2D4A3110258114%7D&newsid=6634291

6 comments:

Portgas .D. Ace said...

hahahaha~
begang nmpak!!??
biar lntak r mamat tue g..
blgak nk mmpos doew..

HAMIDI BIN SARIF said...

biasa lah kawan ,kalau setakat nk bengang sampai mati pun , kalau dh tabur ngn duit mmg x kemana pun , mau x nk pindh, bukan setakat sehinggit atau 2 hinggit , tp main juta lah, hahaha , aku pun lama x menjengah blog ko nihh kkk salam

Nadzrulife* said...

ako igt entri ni utk arwah teacher,
rupanya utk ronaldo....
tapi kirenya best jugalaa baca..

padelkopak said...

sejak bilakah pak do bertukar menjadi van de sar?sejak bilakah pak do menjadi kurus kelinking?sejak bilakah pak do bertukar kepada posisi goal keeper?kah kah kah juga.kan aku dah bilang mamat ni memang tak boleh dipercayai.tu lah.kamu degil sangat.kesian...

Redz da Tsar said...

erks... Padel, aku dah lama tuar ah... Sejak sebelum Baca vs Man Utd lagi... Hehe

Basuh Baju said...

sapo ronaldo ni?

hahaha