Saturday, November 27, 2010

Hai Mambang!

Salam Alaik...

Aku bersyukur kerana diberi peluang yang indah untuk menulis kali ini... Mana tau lepas nie takde peluang dah nak menulis... Hehe... Sebenarnya aku cilok kejap masa study microbe nie untuk menulis... Bukannye aku taknak study, tapi tekanan dowh... Banyak giler... Huhu...

Banyak usaha aku malam ini untuk meminati Microbe, antaranya membayangkan semua kuman-kuman comel itu menarik, dan memberi kata semangat kepada diri sendiri untuk mencintai Microbe... Tapi sayang, microbe terlalu banyak untuk disayangi, terlalu rumit untuk dikenali, dan paling penting, terlalu dalam untuk difahami dan dihafal...

Mungkin salahku mengambil jalan minit terakhir, tetapi aku yakin, ramai jugak member-member aku yang lain akan fikir sama dengan aku... Takpe la, salah satu cabaran dan dugaan dalam dunia perubatan... Bukan senang untuk senang, dan bila dah memilih jalan ini, hadapinya dengan tabah, dan sanggup korbankan segalanya untuk agama, bangsa dan negara....

Sekian...
Yang hanya fikir-nak-tidur-lepas-exam,

RDT

7 comments:

Sang Harima said...

Nak senang, menikah dengan Perdana Menteri la.. Kehkeh.

.cik farah. said...

takpe, susah2 dulu. senang2 kemudian. tp nanti keje senang jgk ke? hehe ;p

akuanakpahang (AAP) said...
This comment has been removed by the author.
akuanakpahang (AAP) said...

Salam zairah sahabat.. semoga ceria sokmo hendaknya.
Entri Terbaru "Susahlah saya kalau nak jadi orang kolumpo"

Finaz said...

ku fikirkan mambang tanah....mambang microbe rupanya hehehe
All the best!

Faiz Nadzam said...

ingatlah kata2 dol, dunia je sume tu. heh

deus X machina said...

kesian lu

dari yang selalu cukup tidur
deus