Saturday, December 4, 2010

Coretan

Salam Alaik...

Hari nie aku tak banyak perasaan nak menulis dengan panjang.. Jadi aku kemas kini ala-ala Tun Mahathir je...

  1. Peperiksaan dah tamat.. Apa-apa pun keputusan, aku rasa memang tak mencapai piawaian NASA dan Paramedik Man United.
  2. Hari Kolej (College Day) dah siap semalam.. Para pensyarah memang sangat 'sporting' menari joget, walau Encik Dekan, Encik Ullas Kamath menari joget muka keras..
  3. Hari ni aku dijadualkan ke Mangalore.. Kalau panggung wayang tak dengki dengan aku, aku boleh la tengok Heri Potah..
  4. Bilik aku yang macam dek kelasi bawahan kapal lanun dah bertukar wajah jadi bilik kapten.. Setelah berpeluh mengemas..
  5. Kipas bilik aku taknak pusing.. Saja nak bagi aku kurangkan air dalam badan agaknya..
  6. Aku nak tunggu minggu depan.. Ada Legenda, dan semestinya ramai rakan KTT aku seluruh India datang.. Selamat datang ke Manipal (sekali lagi)
  7. United saja bagi kalah sebab nak bagi PELUANG kat Wenger untuk menang piala setelah 5 tahun kempunan.. Asyik-asyik Man United dengan Chelsea je bolot.. (Ceh, alasan klise)
  8. Celaka, 'update' ala Mahathir pun panjang jugak..
  9. Kenapa tetiba aku tulis tentang peribadi pulak nie? Dah buang tebiat ke? Eish..
  10. Saja nak bagi cukup sepuluh poin.. Baru masyuk..
p/s: Kalau sayang seseorang, tak semestinya kita tunjuk kat khalayak yang kita sayang dia.. Sebab kekadang sayang itu daripada hati, dan hati pula berkata bahaya jika tunjukkan sayang di khalayak.. Macam sayang Allah la, kalau senyap-senyap sudah.. Jangan nak bagitau satu dunia dia buat qiamullail tiap malam.. Aku ingat nak buat ni dalam bentuk poin jugak, tapi (rujuk poin nombor sepuluh)..

Terima kasih!

2 comments:

akuanakpahang (AAP) said...

Salam sahabat singgah dtg baca N3 aok. semoga ceria sokmo :)

AtiE Yati said...

nice ;)