Monday, August 8, 2011

Anda Tanya Saya Jawab


8Salam Alaik..

Tajuk kat atas nie memang poyo habis la.. Maaf, aku memang dah lama teringin nak buat tajuk macam tue.. Di bulan Ramadhan yang mulia ini, aku memberi peluang untuk korang bertanya apa sahaja tentang hal peribadi aku, dan hanya tentang aku..

Pertanyaan boleh diajukan dalam ruangan komen FB, atau wall FB aku atau komen dalam ruangan komen di bawah.. Boleh tinggalkan nama (digalakkan), dan sesiapa yang pengecut boleh guna anonymous.. Ok?

Ingat, soalan tentang aku dan aku sahaja! Soalan yang takde kaitan dengan aku tidak akan dilayan.. Soalan seperti 'bila tarikh lahir Najib Razak' atau 'apa henfon yang Anwar Ibrahim guna' akan tidak dilayan.. Soalan seperti 'apa makanan kegemaran kau' atau 'kenapa kau hensem' dibenarkan ..

Aku boleh memilih soalan untuk dijawab sebab hal peribadi aku tak semua boleh ditabur ke sekalian alam maya.. Aku akan menjawab tanpa pembohongan dan penipuan. Jawapan aku juga insya Allah takde unsur politik (Hahahahahahaha).. Bulan Ramadhan la katakan.. :)

Sila tembak soalan yang dah lama terbuku di dalam hati.. Aku bagi masa sampai yang akan aku beritahu kelak..
Hensem Haram Tak Aku? Hahaha..
p/s: Soalan tentang agama amatlah sangat tidak digalakkan kerana aku bukan mufti dan ulama'..

12 comments:

Anonymous said...

fuh ko mcm pro je. bilakah kali pertama emak ko beli kasut kat ko?

Wi Sega said...

ko rasa ko poyo ke tak?

Anonymous said...

salam..kata bertapa..boleh bukak internet jugak?oh bila tarikh tutup pertanyaan ni ye?

♦♦orked♦♦ said...

kenapa kau suka mengkritik secara berlebihan? erm, on certain topic la..

*just from my point of view.
lalala~~~

Anonymous said...

redz apa khabar??haha

Anonymous said...

apa nama adik beradik kamu yang lain?ni pun kiranya soalan berkenaan diri kamu jugak la kan

Anonymous said...

Bila agak2 nak buka pintu hati utk cinta seterusnya? Dah ready? Belum? Apa ciri-ciri wajib perempuan pilihan ko?

Anonymous said...

awat hang cute sangat?

Anonymous said...

Ko smoker kan? Ada rasa nak berenti x?

Anonymous said...

macam mana boleh dapat nama panggilan sam ea?

Anonymous said...

bile tarikh last ko sayang perempuan selain family kau?i mean sayang as macam ala2 kekasih hati la..and klu dh tak ade pape hubungan yang serius,ko ade niat nak ada hbungan serius dengan pompuan yang sama lagi x?

Redz da Tsar said...

Woi, dah habis masa dah woi.. Takleh tanya dah..