Sunday, August 28, 2011

Kenyataan Blog Aku

Salam Alaik..

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa bersama saya pada malam (pagi) ini.. Di kesempatan ini saya ingin mengumumkan bahawa saya dijangka telah sepatutnya tiba di Low Cost Carrier Terminal KLIA, Malaya..

Perjalanan pulang ke Jerantut mungkin mengambil masa yang lama memandangkan lebuhraya Karak-KL akan disesakkan oleh pemandu yang ingin ke Kelantan.. Insya Allah saya akan berada di Jerantut sebelum matahari tegak di atas kepala hari ini, dan bakal berbuka dengan keluarga tercinta pada hari terakhir Ramadhan (kalau anak bulan keluar).. Kiranya memang tak sempat tarawikh la kat Malaya..

Segala urusan untuk menghubungi saya akan tergendala selama beberapa hari, kerana kecelakaan Celcom yang membunuh nombor lama saya yang cantik.. Jadi saya akan mempunyai nombor telefon baru (sementara) selama beberapa hari.. Bila dah ada nombor telefon baru atau sementara, saya akan umumkan dalam Facebook, ok..

Segala plan sepanjang raya boleh diatur, dengan menghubungi saya..

Sekian, jika umur panjang kita akan bertemu lagi..

Selamat Hari Raya saya ucapkan kepada semua..

1 comment:

Aku Anak Pahang said...

Salam semoga selamat sampai ke kg halaman dgn penuh keberkatannya.