Sunday, October 11, 2009

Perancangan Untuk Menghapuskan Malaysia dari Dunia di India

Salam Alaik...

Amaran: Ini hanyalah satu teori konspirasi yang dicanangkan oleh aku... Jadi, segala teori hanyalah sekadar teori atau persepsi... Teori tidak semestinya menjadi realiti...
Di India, ada sebuah organisasi yang bertopengkan syarikat Telekomunikasi iaitu Aircel yang mahu menghapuskan Malaysia dari peta dunia... Syarikat ini menggunakan pelbagai cara untuk menghapuskan nama Malaysia dan menggunakan sepenuhnya kelemahan masyarakat India di India yang tidak mengetahui dengan jelas nama Malaysia...

Pada awalnya, Aircel, sebuah syarikat telekomunikasi yang berpengkalan di India menanam satu asas yang kukuh dalam industri telekomunikasi dan bercadang untuk menjadi konglomerat telekomunikasi sebelum memulakan misi mereka menghilangkan nama Malaysia di peta dunia...

Setelah beberapa lama berusaha untuk menjadi gergasi telekomunikasi, Aircel gagal memusnahkan legasi Airtel yang jelas lebih hebat... Usaha untuk mengelirukan rakyat India dengan menggunakan nama yang hampir sama dengan Airtel gagal menaikkan reputasinya...

Berbekalkan nama yang ada dan kekayaan yang dipungut, Aircel memandang visinya yang perlu dilaksanakan secepat mungkin... Oleh sebab tidak mahu menunggu lama, Aircel menjalankan operasi pertamanya untuk memadamkan nama Malaysia, saya ulang memadamkan nama M.A.L.A.Y.S.I.A...

Lihat sahajalah gambar di bawah ini:



Nampak tak apa yang cuba Aircel lakukan?
Kalau tak nampak lagi, biar saya fokuskan sikit:



Kalau dilihat, Aircel cuba memadamkan nama MALAYSIA dan menggantikannya dengan MALASIYA... Inilah yang dinamakan konspirasi...

Selain itu, Aircel juga memadamkan nama Malaysia di menu-menu kedai makan yang ditajanya... Mereka menukarkan nama Malaysia kepada Malayshia, Malashia dan sebagainya untuk mengaburkan mata rakyat India daripada kewujudan Malaysia...

P/s: Rekaan semata-mata

6 comments:

mazru(9m2mzr) said...

Ikut sedap deme je yah..

ni yg koi panas ni(cheewah!)

hehehe

Suka Bebel said...

carut jangan tak carut.hehe

MieTo said...

bajek name india tue smart ah!
ceh,..!!

Dari Jalan Kopi said...

celaka arcel - dia tak tau ke yg sekarang tengah sebok dengan one MALAysia. bukan one MALAshia atau one MALAsia. betol betol MALAon.

Maya Dealove said...

apa masalah dorang???

MuniMuni said...

mcm2 la skrg. yg penting, 16sept cari cuti umum dah. :)