Friday, October 2, 2009

Rahsia Motor Baru Budak Rumah Raya

Salam Alaik...

Walaupun sudah 7 bulan hidup bersama, sebulan duduk serumah, aku masih tak faham kenapa ada dalam kalangan budak rumah raya yang masih lagi berahsia... Ya, aku akui, baru 7 bulan, takkan nak bagitau semua rahsia... tapi yang aku bengangnye, benda yang tak payah nak rahsia pun dia nak rahsia...

Rumah Raya

Pagi tadi, semasa mahu pergi ke kelas, satu rahsia besar bocor kat rumah raya... Ada budak rumah raya beli motor baru tanpa pengetahuan semua ahlinya... Takkan Vincent (caretaker) pulak yang beli motor tue? Semua keluar rumah terkejut dengan kehadiran motor baru tue... Mana taknya, takde angin, tiba-tiba ada motor... Dah la besar dan tinggi, hitam pulak tue... Eish... Misteri...

Sampai sekarang takde sapa mengaku bertanggungjawab terhadap motor itu yang gambarnya ada kat bawah nie... Sape-sape yang kenal tuan motor ini sila hubungi saya di nombor 1-800-88-8008... Terima Kasih~




p/s: Ade agensi pembasmian haiwan liar tak kat India nie? Masuk umah orang pastu berlindung dari hujan kat parkir motor rumah Raya... Selamat tak berak~

7 comments:

MieTo said...

lc versi india...
jimat minyak dowh.pakai ar...

Anonymous said...

haha. weh moto itam yg ade stripe ijau tu moto kawasaki bajaj ke?

Redz da Tsar said...

Anonymous: Motor Itam tue Honda CBZ... mana ada kAwasaki Bajaj... Kawasaki kompeni lain, Bajaj kompeni lain.. hehe

imrankhalil_00 said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

aku roomate imran.vincent tu masak sedap kalo nk dapat gaji je..kornng kene ugut die baru die masak sedap.

Redz da Tsar said...

Anonymous: Ugut camne tuh?

Anonymous said...

http://www.facebook.com/photo.php?pid=2836525&op=1&o=global&view=global&subj=521364194&id=521364194

klu ade mase tgk ape yng motor hitam tue pernah wat. smpi naik tangga tue.