Thursday, March 4, 2010

Terkini dari Manali, India!!

Salam Alaik..

Terlanjur menggunakan komputer kat sini (Manali), aku cuma nak bagitau aku berada dalam keadaan yang sihat bersama kawan-kawan aku... Sihat yang bermaksud tiaa sakit kronik dsb... Kalau setakat flu dan sakit tekak biasa la kalau berada di iklim yang berbeza...

Setakat ni banyak jugak gambar yang aku dah ambik... Banyak jugak aktiviti yang dah buat.. Contohnya naik unta di padang pasir, melepak di pergunungan main salji, naik kuda, repelling etc... Alhamdulillah semua selamat...

Setakat nie dah 4 tempat secara rasminya aku dah pergi iaitu Jais Almer (gurun), Amrytsar (Golden temple), Shimla dan Manali... Destinasi seterusnya ialah Agra...
Gambar akan aku muat naik bila aku dah balik Manipal...

Sekian berita terkini dari aku... Dan tahniah MU sebab menang Carling Cup walau kalah dengan everton dulu... Ceit...

5 comments:

Wan Perlis said...

kat india ada unta gak ka?
aku ingatkan negara arab ja.
bila la aku nak ke luar negara

bG said...

ggmu ;)

mazru said...

best ar weii...

hans said...

bestnya weihhhh
dengkiiiiiiiiiiiii
oit,jgn lupa beli souvenir untuk aku tau

Relevan said...

Tak balik Meleysia ke weh?..