Saturday, November 22, 2008

Bandar Lama Yang Best

Salam Alaik...

Semalam aku pergi membaiki kereta di kedai aksesoi kereta Abdullah... Dalam menunggu pomen tue membaiki kereta aku, aku berjalan-jalan la di sekitar kawasan tue...

Tengah jalan-jalan, aku berhenti di sebelah kedai buku Dian, lalu ternampak satu signboard pejabat... kat situ tertera dua nama yang sangat aku kenal... #@**@* Jusoh Sdn. BHd. dan *@#!*!* Builder Sdn. BHd... Aik, macam kenal...

Setelah berfikir, barulah aku sedar, kecik je dunia nie...

4 comments:

dzul said...

hahaha..
oo kau tak tau g ye..
hmm syok la kau cuti.

Anonymous said...

ako xtau ape²..
miahahaha...

Anonymous said...

Bahasa lidah nisbah bahasa hati laksana suara mikrofon dengan orang yang bercakap. Yang faham ialah orang yang bercakap sedangkan mikrofon tidak faham.Begitulah yang faham itu hati bukan lidah.

Ais Cair said...

Jerantut....the best hometown...and till the end...