Sunday, November 9, 2008

Selalunya Gelap Malam Itu Indah, Tetapi Kekadang Ia Mengundang Padah

Salam Alaik...

Tiada ape yang dapat aku katakan hari ini selain daripada kekecewaan aku pada hari semalam... Dah la dari awal pagi sampai ke tengah malam internet down... Malam pulak United kalah dengan Arsengal... Mujurlah kalah 2-1... Kalau kalah 2-0 atau 3-0 lagi naya... Walau ape-ape pon kite kena bersyukur, kan?

Haha...

Esok aku ada paper biology... Disebabkan United kalah, aku akan pastikan tak semua akan kalah... Aku akan menang dalam Bio esok... Walau ape-apepon yang terjadi, aku kena menang dengan Bio dan Chemy... Pedulikan ape orang nak kate...

Arsenal dengan Liverpool tue tak lame... Pegang cakap aku... Sekejap je... Tengok la bulan feb 2009, united da kat atas... tapi, kalau united main macam semalam lagi, Tahun depan la nak ambik piala pon... Huh...

Kepada sesape yang hantar mesej pastu aku tak balas, mintak maaf... Anda bukan keseorangan... Aku berada dalam moral yang sangat rendah sebab kepenatan dan pelbagai masalah lain...

7 comments:

Anonymous said...

gua ucapkan tahniah kepada manchester united kerana kalah.
main sebijik macam Lebak FC

HA HA!

lah said...

kau poyo..

blm lwn mentakab fc lg..
sikit punye mantap dr lebak fc..

ala kalah sket je..

pakDin said...

ntah...2-1 jek..
bukan 10-0 pOn..

Farid Abu Talib said...

kahkahkah. saya bersyukur setan ini menjunam ke neraka. kahkahkah. saya mencadangkan alex f sediakan satu perlawanan latihan bersama pasukan kilang teramaju sdn bhd atau kilang alps. kahkahkah. baru boleh menang.

andalusia said...

aku sokong arsenal..haha
padan muka aok..

Anonymous said...

hah,sebagai peminat arseal aku cakap m.u. memang takde harapan pun..

poyotito said...

balerr..
lengit puok ni