Friday, July 24, 2009

Cinta Tiga Segi

A-Baik kau pilih, aku atau dia
B-aku tak tahu nak pilih yang mana
A-aku nak jawapan sekarang jugak!!! Aku tak suka aku dipermainkan
B-ye, aku tahu... Tapi aku sangat blur~
A-Apa yang dia ada? Aku dah bagi khidmat kat ko sejak dulu lagi, setiap malam aku temankan ko..APa lagi yang ko nak?
B-Bukan macam tue... DIa bagi aku perkara yang lain...
A-Apa dia bagi? Kesengsaraan, kan? Aku tau... ko sengsara bersama dia...
B-Aku sengsara? Tidak!!! Aku aman dengan dia... Dia menjamin aku di masa depan
A-Aku? Aku tak bagi ape-ape ke? Aku bagi badanku yang empuk... Aku bagi keseronokan kepada ko setiap malam... Ko tak tahu bersyukur la Sam!!
B-Ala, aku baru meninggalkan ko sekejap... Aku janji, akuu akan kembali kepada ko..Serius
A-Jangan janji kosong ko bagi... Aku tahu, janjimu kepada ku memang tak pernah dimungkiri...
B-Aku janji... malam ni aku akan datang kepadamu... Aku janji... ko segalanya...
A-dia? Aku tahu ko bersama dia... Baik ko tinggalkan dia sekarang jugak!!!
B-Aku tak boleh.. Aku tak boleh tinggalkan dia... Aku tak sanggup..> Aku memerlukan dia saat ini... Aku juga memerlukan kamu..
A-Baik... kalau ini yang ko suka... Jangan ko dekati aku lagi... jangan ko sentuh badan aku lagi...
B-Eh, jangan macam tu... Ok.. Aku bawa kamu berdua sekali dengan aku... Boleh?
A-Kalau itu yang tebaik aku tak kisah...

Lalu aku bawak la Buku Anatomi tue lepak atas tilam aku...

5 comments:

OyOp said...

ko leh jd penulis skrip la pasnie....hahaha...mmg terbaek dr ladang! (bak kate nabil)

Mus said...

Cesh..!!
Aku tertipu..
Haha

Basuh Baju said...

aku karate gak krg..haha

Nadzrulife* said...

ceh..ako ingat rokok...

Dzulkarnain Mohamad said...

aku bajet mayat dah tadi..
haha