Wednesday, July 22, 2009

Teh Tarik Terbaik Sepanjang Zaman

Salam Alaik...

Fuh... Setel sudah viva (lisan @ oral) Physio... Aku taknak komen lebih-lebih pasal exam ni sebab memang aku jarang memberitahu pasal apa yang berlaku dalam exam aku... Haha... Sila faham bahasa berlapis ini ye...

Maka, selepas sahaja aku tamat exam physio tadi, aku bergerak menuju ke syurga makanan Rohil, The Fudkot... haha... Memang nie tempat faveret Rohil la... Tak disangkal lagi... Masa tu aku ada dengan Aliff, Panjang, Yobo, MatYie, Wawan, Hafiz dan Mantap...

AKu dengan senang hati memesan segelas teh tarik yang sejuk (Cold Teh Tarik) dari cashier tue... Sungguhpun sebelum tue aku dah bahan segelas, kali ini aku bahan lagi... Haha... Maka, setelah beberapa minit, teh tarik itu pun sampai... Wallaweh.. lepak sambil bahan tehtarik memang nostalgia seyh...

Dah sampai teh tarik, aku pun hirup guna straw... Aku hirup dengan perlahan dan sabar... Pegh.. manis... Tapi aku rasa macam ada sesuatu yang pelik dalam mulut aku... Aku pun ludah... Alamak, rugi aku ludah...

" kalaulah aku tak ludah, mesti aku dah jadi LIPAS-MAN dah pasni.. Cilakak!!! "

p/s: Sila ingat scene Saiful Apek minum kopi + cicak...

betheredz.blogspot.com

5 comments:

MieTo said...

apekes jd lipasman..
kene caci maki hamun ngan makcik2 kafe jek..ha3,.

anum farida said...

erkk................

Mus said...

Firstly aku nk ckp, EUWWW~
Haha..
Siyes..rugi ko ludah

Dzulkarnain Mohamad said...

anak lipas ke boleh lalu ikut straw?..ah, telan je terus..

Wira DuniaMoto said...

Weh teh tarik memanc feveret koi...
Tapi belum penoh kene macanc aok ni
Redz...

Tapi kalu tetelan lipas jd lipasman takpe weh..

jgn kene sesema lipas dah la.. hu3x