Friday, July 22, 2011

iPhone Aku?


Salam Alaik...


Sejak bila aku ada iPhone? Dan sejak bila aku sign-up untuk Facebook for iPhone? Aku rasa sesuatu yang agak keikanan (fishy) berlaku dengan akaun FB aku..

Adakah aku digodam? Aku rasa aku tak cukup glamer atau tak cukup penting untuk digodam.. So, kenapakah?

Sesiapa yang ada jawapan bagaimana 'Facebook for iPhone' boleh ada dalam page aku sedangkan aku takde iPhone?

p/s: Entri ni sebenarnya ditulis pada 15 Julai.. Tapi sebab ada 4 entri lain yang dah lama tunggu Q, jadi terpaksalah ditunda tarikh siarannya..

4 comments:

anum farida said...

ko bakal dpt iphone kot.....

Fiffy Hazirah said...

ko ada pinjam sapa2 punya iphone or ipod utk login ko punya fb x?

Redz da Tsar said...

AF: Moga-moga macam tue la.. Haha
Fiffy: Tak pernah guna iPod atau iPhone untuk FB, walaupun pinjam..

Anonymous said...

dulu penah kena jugak. tapi android. padahal takde android pun.

seriously ni mesti ade orang yang dah tau password. better tuka.