Sunday, July 17, 2011

Kenyataan Blog Aku

Salam Alaik..

Aku dengan ini berhenti daripada mengulas tentang politik secara jelas dalam laman Facebook dan blogspot.. Segala ngomelan dan leteran aku akan hanya dapat didengari melalui twitter..

Tempoh masa 'berlindung' nie akan tamat pada waktu yang akan diberitahu kelak..

Malah, aku juga membuat keputusan untuk memberikan kebebasan bersuara dan memberi komen kepada semua manusia dalam page FB dan blog aku tanpa tapis, tanpa ban, tanpa block, dan tanpa delete..

Setiap komen adalah di bawah tanggungjawab dan dosa-pahala sendiri.. Aku memohon berlepas tangan..

AKu sedar kebebasan memberi komen dan sebagainya dalam FB dan blog aku nie mempunyai kebaikan dan keburukan tersendiri, tetapi sebagai menghormati demokrasi tidak terpimpin, aku tak kisah..

Tetapi, sebarang komen yang menghina Islam, akan terus dipadam dengan serta merta tanpa gagal.. Maaf, ini aku tak boleh bagi demokrasi..

Segala kesulitan amat dikesali..

No comments: