Monday, July 4, 2011

Sila Minta Maaf!


Salam Alaik..

Semalam aku bukak blog aku.. Sedang aku scroll ke bawah nak check blog list 'Unsetanism', aku ternampak iklan Nuffnang yang aku letak beberapa hari lepas.. Biasanya iklan tue iklan bodoh-bodoh je, tapi semalam iklan yang berkaitan dengan Liverpool.. Kejadah apa?


Aku sebagai penyokong tegar Harimau Malaya, Pahang FC dan semestinya Manchester United rasa tindakan ini sebagai satu tindakan yang salah dan tidak berpatutan!

Kesalahan pertama ini aku tak kisah la.. Tapi jika sekali lagi iklan berkaitan dengan Liverpool menjengah blog aku, aku tanpa segan silu aku membawa hal ini ke mahkamah.. Hehe..

p/s: Pagi tadi keluar gambar peremuan seksi dalam iklan Nuffnang.. Kalau tak kawal, maka aku akan remove je la Nuffnang.. Hoho

2 comments:

Fadh Rahman said...

koi dh lama dah buang nuffnang nie...iye org kabor boleh biat duit tp klau dh iklan yg ditepek kt blog kite tue ada unsur2 maksiat mcm gambor pompuan seksi2...halal ke duit yg kita dpt te?

Don Balon said...

Koi belum letok lagi kuikui