Tuesday, November 10, 2009

Rindu Sama Kamu

Salam Alaik...

Intro: Tahniah kepada Chelsea kerana berjaya menang menentang United semalam... Serius, kekalahan semalam tidaklah merunsingkan aku langsung kerana aku tahu segalanya akan berputar kembali seperti musim-musim sebelum ini... Lihat sajelah nanti...

Ahad baru nie, semasa aku kat Bangalore, kat kedai kamera, aku terpandang sesuatu yang muncul dalam mimpi aku beberapa hari sebelum tue... Aku nampak dia sangat comel... Kulitnya lembut, pergerakannya menawan, dan serius aku rasa macam nak picit-picit je tanda geram...

Kalaulah aku dapat dia, serius, aku akan buat apa yang paling aku suka untuk dia... Mimpi tue jelas meningkatkan nafsu aku kepada dia... Ya, kepada dia yang sudah lama tidak aku jumpa... Geram sungguh... Tak pernah aku rasa segeram ini untuk memegangnya...

Rindu aku dulu sudah terubat ketika di Malaya... Tetapi kini, setelah hampir 3 bulan, dia kembali... Sengaja membuatkan aku terliur dengan lenggoknya... Aku membayangkan kalaulah dia tahu aku sayang dia, tentu dia akan mahu kepada aku...

Tetapi, aku dan dia berbeza... Dia kepunyaan orang lain... Dia ada komitmen lain... Dia jauh berbeza dari aku... Aku hanya mampu memandang dia dari luar sahaja... Tak mampu untuk aku memegangnya dengan tanganku...

Mahu saje aku merompaknya dari genggaman si empunya... Tetapi aku tahu batas aku sebagai Muslim tidak boleh mengambil apa yang bukan hak aku... Biarlah dia bersama tuannya... Biarlah aku menanggung derita melihatnya gembira bersama tuannya... Biarlah aku simpan sahaja nafsu aku kepadanya... Tidak lama mungkin... Hanya paling kurang 10 bulan saje... Kelak di Malaya, akan aku gunakan sepenuhnya kesempatan untuk meluahkan segalanya kepada dia...

Indahnya kau~Rindu aku sama kamu... Alangkah indah kalau aku dapat kamu dan akan aku masak kamu dengan tempoyak dan sedikit cili padi... Wah~ Maaf, gambar dia tak jelas sebab dalam akuarium... Gulai Masam Ikan Patin a.k.a Patin Masak Tempoyak, bilalah lagi aku mahu merasa kamu~

7 comments:

Mus said...

Mmg x jelas
Memule ingtkn imej ko kt p`mukaan air or sth..
Nseb baek ade sebut akuarium..
Haha..sabo2

*err..ko tgh ckp ttg cupboard kt blkg tu kn?? Haha

Redz da Tsar said...

Aku rasa aku cakap pasal Patin

mazru said...

hmm..jehuh jugek koi memerhatikan gambo tu,akhir koi kenal akan muncungnye..

pati mmg best redz,dah jd makanan org tempat kite..bile lama je tak pekena mmg teringat-ingat,lebih lg kena air tangan org lama-lama..buat gulai masam kaw-kaw kasi bikin pedas sikit mmg marveles..terliur koi..

balik kampung nt makan puas-puas k..

oryza sativa said...

redz.. lama lagi 10 bulan tu...
jomla balik malaysia lagi..

MieTo said...

nak kate mata aku buta..bleh menaip lg..
menatang ape y ko cube tonjolkan??
xda gaye ikan patin pun..

Basuh Baju said...

patin atau gadis bernama fatin? haha

Anonymous said...

membe aku ada nama fatin