Tuesday, July 8, 2008

Hidup Ini Indah

Koleksi Gambar Dari Atas Atapku

Asslamualaikum



Hidup ini memang sentiasa indah... Cuma aku je yang kekadang menganggap sesuatu peristiwa itu musibah... Alhamdulillah, sekarang ini aku dah pandai mengindahkan hidup aku dengan pelbagai perkara... Dengan kehebatan aku mempositifkan keadaan, aku rasa aku boleh mengindahkan hidup aku...Sesape yang baca blog aku nie boleh la cube mempositifkan segala keadaan yang melanda dengan mengelakkan sebutan yang negatif...HEhehe... Bagaimana?

Ubahlah kata'BODOH' kepada 'BELUM PANDAI', 'LEMBAB' kepada 'BELUM CEPAT', SUSAH kepada BELUM SENANG dan MALAS kepada BELUM RAJIN... Inilah kunci kepositifan...



Kalau kat rumah, benda yang paling indah ialah berada di atas atap dan memikirkan keindahan ciptaan Tuhan sambil berbaring dan bermunasabah diri...Hehehe...



Cubalah kalau boleh..InsyaAllah menenangkan dan tidak membosankan....





No comments: