Sunday, July 13, 2008

Kaki Pungkau



Salam Alaik...





Aku malam nie telah berjaya menipu seorang makhluk Allah paling kuat membebel....


Entahla... Bukan best pun menipu, tapi bolehlah menghiburkan hati...Aku sebenarnya kesian kat dia sebab selalu kena tipu dengan aku...Bukan ape, die kate taknak percaya kat aku dah, tapi tadi percaya macam nak mampus...hahaha... Squido... Harap-harap pasni tipu aku dah tak menjadi sebab aku taknak label kaki pungkau tue lakat kat aku...Malam nie, perut aku penuh giler coz makan McD + air coke 2 gelas... Macam nak pecah perut... Assignment tak setel lagi...Dilema seorang budak AUSMAT....hehehe... Ape-ape pon, 3 hari 2 malam di rumah cukup untuk menghilangkan sebahagian kegundahan di hati...

Squido...best...Comel... Cantik...

Mengerikan (bukan aku)...

Seni...

Hehehhe...






Semoga dirahmati Allah...

1 comment:

dz imran said...

ko mmg nk kena!!
jage ko!!