Thursday, July 31, 2008

Rindunye Aku

Salam Alaik...

Dah lame aku tak tulis blog nie.. Rindu kan maen.. Bukan aku tak berisi untuk dicarutkan, tetapi aku kekurangan masa... Haha... Aku kena prepare untuk IELTS, Malam Merentasi Zaman, dan semestinya INTEC In-Pro... Banyak benda aku kena fikir...

Tapi, malam nie, aku cuba mencuri masa sebentar untuk menulis...

Semalam, birthday teman lelaki aku.. Haha.. teman ialah kawan.. Jangan ingat aku gay plak... Ame namanya... Aku sempat la nak ucapkan Birthday kat die dalam blog... Yang aku terkilan sangat bila aku langsung tak jumpa die semalam... Sori Ame... Hehe... Aku tak sengaja...

Semalam gak aku ada jaga booth Malay Stadi, sori rerakan tak dapat bagi komitmen sepenuhnya... Aku Kesian kat member aku yang tanpa mengenal erti penat membantu melariskan booth Malay Study... AKu kena lecture dgn Puan Faizah for IELTS...

Sory lagi skali.. Senang kan nak katakan sorry (Dz Imran 2008).. Hehe...

Aku banyak nak tulih, tapi tak bermood... Sorry kepada pembaca-pembaca yang setia...
Esok, kredit Wi Fi aku tamat... Kalo aku terasa nak tambah, aku akan tambah lantas menyemarakkan blog aku...
Sorry sekali lagi...

No comments: