Tuesday, July 15, 2008

Pagi yang biasa

Salam Alaik...

Sepatutnya aku nak post semalam tapi malangnya kehidupa aku tamat pada jam 9 malam smalam...Mungkin kerana kepenatan yang amat sangat menyebabkan aku maut awal...Hehe... Aku menerima ajakan dari Zul untuk melihat permainan Chelsea dengan Malaysia semalam, tapi malangnya aku terpaksa manolak dek kerana aku agak sibuk... Lagipun, Chelsea bukanlah faveret aku...



Hari ini aku terjaga jam 3.29am...Hajat hati ku nak buat qiamullail tetapi setelah nafsu lebih menguasai aku, maka apakan daya, aku tertewas juga akhirnya... PAgi ini, aku bangun jam 6.30am...Berguling-guling dahulu untuk menunggu Amir mandi... Seperti biasa, hidup aku berjalan sehingalah break jam 10am... AKu ke KOOP untuk membeli kudapan, tetapi alangkah berkecamuk hati melihat KOOP dipenuhi mangkuk-mangkuk junior...Dah la cafe diorang conquer, kat KOOP pun same.... Tak silap aku mase aku junior dulu takdak pulak kitorang memadatkan cafe dan koop...



Setelah itu, tym Malay Study plak... Aku duk kebosanan dan tibe-tibe Hazra menegur aku...HAhahaha...agak hilang la rase bosan pabila ditegur budak tu... Ada gak ah tean nak berborak... Tym berborak, aku teringat akan game badminton, dah lame aku tak main... Hilang stamina aku nanti... Hehehe...



Setelah kelas CTIS 30, aku ada tutorial Chemy... Layan je la... Balik dah pukul 6.15pm... Malam nie tak tau nak buat apa dah... Tido kalo bosan... Atau beli beg baru... Huhu... Beg aku putus tadi... Jatuh saham aku jap...heheh... Anyway, apa-apa pun, hai ini tak banyak impak besar ke atas aku... Just aku kena pikir, aku ada 40kg lagi asingment perlu dibereskan...

1 comment:

n d s v n t h said...

sape zul tuh?
asal tak ajak aku tgk chelsea??
grrr...
Beg aku putus tadi... Jatuh saham aku jap...heheh...

poyossssss

XDDDD