Sunday, August 24, 2008

Akhirnya...

Salam Alaik...

Setelah berpenat lelah selama 4 jam, akhirnya, aku sampai kat Shah Alam... Aku naek se bas dengan Ikhbar, member se-SKBJ aku... Punye lah mengantuk, aku tidur hampis keseluruhan perjalanan, sehinggakan aku punya tengkuk macam nak patah... Haha... Cam sial...

Sampai kat Shah ALam, aku lepax dengan Ikhbar makan-makan sementara tunggu hujan berhenti... Tengah makan tu, banyak la aku dengan Ikhbar berborak dalam loghat Jerantut.. Haha.. Bukan senang nak borak macam tue...

Pos kali ini, agak pendek sebab aku takde mood nak tulis pepanjang... Banyak lagi kerja yang aku kena bereskan...

Assignment, Research Paper, I am coming,...

Bye

2 comments:

rahimin idris said...

weh, dengan keh tak nok borok cakap jerantut pulok aok neh!

Redzwan Abdullah said...

rahimin>>
deme cakak pesen mereloh...keh cakak pesen jerantut...lagi se, gone nak borok, jumpe pon tidok... mampuh keh...hehe...