Wednesday, October 15, 2008

Aku kena tag la...

Salam Alaik...

1.If your lover betrayed you, what will your reaction be?
Err... Nothing... Buat ape nak kesah... Ramai lagi makhluk Allah kat dunia nie... Adat la manusia membelot... Buat ape nak pikir sangat...

2. If you can have a dream to come true, what would it be?
Jadi seorang PM ke-8 dan memerintah selama 10 tahun sebelum dirampas kuasa oleh kawan aku sendiri...(Logik tak?)

3.Whose butt would you like to kick?
Hullamak.. Aku nak kick kawan yang rampas kuasa aku kalau aku jadi PM ke-8

4.What would you do with a billion dollars?
Aku akan pastikan aku jadi PM ke-8 walau guna politikus wang sekalipun... Aku nak bantu rakyat aku... Aku nak turnkan harga minyak... Aku nak beli Liverpool dan sabotaj dari dalam...

5.Will you u fall in love with your best friend?
Ntah... Depends... Kalau da jodoh, takkan nak elak plak kan?

6.Which is more blessed, loving someone or being loved by someone?
Tentula dua-dua... Sape yang taknak menyayangi dan disayangi... Ape punye soklan da...

7.How long do you intend to wait for someone you really love?
Huh... Tak lama... Buat ape nak bertepuk sebelah tangan... Ape kes? Dah tunggu lama tapi tak dapat, baik cari yang lain...

8.If the person you secretly like is already attached, what would you do?
Nie lagi satu... Kalau dah maam tue, cari lain la...

9.If you like to act with someone, who will it be? your gf/bf or an actress/actor?
Hurm... No comment... Sape2 je la... Tapi aku taknak berlakon....

10. What takes you down the fastest?
Rokok...

11. How would you see yourself in ten years time?
Seorang doktor yang bersedia untuk masuk ke arena yang penuh dengan cabaran (politik)...

12. What's your fear?
Allah s.w.t...

13. What kind of person do you think the person who tagged you is?
Huh... Ntah... No comment...

14. Would you rather be single and rich or married but poor?
Baik single dan kaya... Lama2 ada la yang terpikat... haha... Tapi kalau boleh aku tak nak dua2...

15. What's the first thing you do when you wake up?
Baca doa bangun tido...

16.Would you give all in a relationship?
Hape kes? Buatnye kena sabotaj... Tak ke bodoh tue...

17.If you fall in love with two people simultaneously, who would you pick?
Tak mungkin... Tapi, kalau la terjadi, aku plih yang paham keadaan dan diri aku...

18.Would you forgive and forget no matter how horrible a thing the someone has done?
Yup... Ape la sangat dosa dia dengan aku nakk banding dosa aku dengan Tuhan dan kawan2 aku yang lain...

19.Do you prefer being single or having a relationship?
Hah... No comment... Depends pd situasi...

20.List 5 people to tag
Taknak tag sesape... Boring... Sape nak buat, buat la...

P/s: Aku sebenarnye tak berapa minat nak tulis hal-hal jiwang cam nie... Tapi da ada org tag... Nak buat camne, kan? Layan je la...

2 comments:

fadzil hafiz said...

cilakak lu!!!berani lu nak sabotaj liverpool kesayangan gua....

farah azmi said...

eh2x..
bwat je la..
maseh ye..
=)