Thursday, April 16, 2009

Aku Seorang Jack Sparrow

Salam Alaik...

Sebelum aku mencarut lebih-lebih, aku nak mengumumkan keputusan peraduan... Peraduan itu dimenangi oleh semua peserta kecuali -Cinta Cukulet-(tak tepat langsung), Dzul (tak menjawab soalan) dan Don Balon (tak letak slogan, tapi jawapan paling tepat)...Para pemenang hendaklah menghantar sampul surat beralamat sendiri kepada alamat yang tertera di entri yang sebelum nie...

Ok...

Sambung mencarut...

Aku berjalan-jalan sambil terhuyung hayang untuk pergi makan malam kerana kepeningan yang amat sangat... Ini semua sebab kepenatan yang amat sangat mengakibatkan aku tidur dari jam 5 petang sampai jam 7.30 malam... Aku bangun pun sebab ada tempe yang buat bising kat depan bilik aku + bahiya laundry datang hantar baju...

Aku bangun dari tido tu, aku bukak mata, aku rasa dunia tengah berpusing... Aku gagahkan langakah aku ke laptop, ada 6 (kot) offline msg YM... Aku baca dalam keadaan pening dan aku balas tah ape-ape + mengarut... Sori kepada sesapa yang berkenaan...

Pastu aku yang sedang pening nie, bergerak keluar bilik bersama Mr.Do dan Rohil mencari makanan kat medan selera berhadapan bangunan MAHE... Aku masuk medan selera sambil mencari-cari makanan... Dah dapat makanan, aku duduk dan mula makan (tengah pening nie) sambil melayan mesej-mesej yang sampai... Akibat dari pening, aku tak habis makan nasik (memang aku ambik banyak pon) dan 4 keping chapati yang aku ambik semua tak habis... Takde selera...

Pas makan, aku balik bilik, dan sekarang, aku duduk depan laptop dan menaip... Tengah menaip, Panjang plak datang explain tentang 3rd week developement of embryo (1st week following missed menstrual period)... Ok lah... Tengah pening pon boleh jer belajar embryology... Dah siap belajar, aku sambung tulis... Dan sekarang, korang plak bace entri yang aku tulis sambil pening tue... Layan je la...

-masih lagi pening-

4 comments:

Don Balon said...

Sabor duan..
molek aa tu..belajor misti kira masa..
ellemek.. koi menasihatke oranc memanc hebat..
pelaksanaan habat..hehe

Don Balon said...

silak taip..
blajor misti tok kira masa.. :)

Portgas .D. Ace said...

tue r..
tido x igt dunia..
ntah2,...
ko komen blog ak pn msa tgh pening..

~Cinta Cukulet~ said...

hahaha..tak tepat ke jawapan tu...kecewa ar cam nih wakakakkaa