Sunday, April 19, 2009

Incredible India dari Pandangan Aku: Bahagian 1 Sambungan (18SG)

Salam Alaik...

Kali nie, aku cuma nak letak gambar-gambar yang ngeri yang aku ceritakan dalam entri yang lepas setelah diminta oleh Dzul... Kepada sesapa yang sangat lemah semangat, sila jangan teruskan... Entri kali ini diklasifikasikan sebagai 18SG, saya ulang 18SG...


18SG



18SG



18SG

Sebagai tanda menghormati bayi ang telah maut ni, anda nasihati agar tidak memuat turun gambar ini sesuka hati...
Bayi no.644: Study of  Brain Developement

Bayi No.674: Study of Embryology

Yang ini aku tak tahu ape nama penyakitnye

Hampir-hampir Cyclopia

Sindrom Muka Gergasi (Oyop cakap)


P/s: Gambar-gambar ini semua diambil dari Pena Pemacu Mr.Oyop (Amierul Izwan 2009)... Terima kasih... Gambar Cyclopia yang lain Mr.Oyop tak ambik, jadi aku tak dapat nak letak...

10 comments:

OyOp said...

bukan sindrom muke gergasi..namenye monster baby...sket giler....akoo bg bukan maen byk lg.....susah tu nk amek gambar tuh..curi2 maa..haha

Portgas .D. Ace said...

manusia ke tue??
zaman bile??
xde edit??

anum farida said...

pergh..
seram aku tgk.......

~Cinta Cukulet~ said...

ni kan ada yg menggigau malam ni hehehehe

tum tum said...

oho?
kici ke beso baby2 nie?
sian dwg kan..
mintak dijauhkan..amiin..

.beddy. said...

kagum..
ad lg?
mcm syok je tgk

Dzulkarnain Mohamad said...

tima kasih banyak2 sbb uploadkan gamba walaupun aok sibuk belajar..tq jugak sbb sudi berkongsi ilmu dan pengetahuan dgn kami yg bukan kaum medic. setakat blaja bio jek..

kalau ada ruang n masa upload la lg..x paksa ok..

OyOp said...

oit..akoo da settlekn da probs tuh..ko leh la link balek...link yg same...mroyop.blogspot.com

rOses said...

huhuhu..takot ye tgk gmbar2 tu...

memg real ke?memg idop ar sblum nie??

Redz da Tsar said...

oyop>>
Sorry Yob... haha..

Portgas>>
Manusia la tue... Ko ingat tapir atau alien ker?

Anum>>
haha... Banyak lagi sebenarnya...

Cukulet>>

jangan kata warning tak diberi...

Tum2>>
Standrd baby la... Yang gergasi tue agak besar...

Beddy>>
Banyak.. Tak sempat nak ambik gambar...

Dzul>>
haha... No hal la... Bukan aku amik gambar pon...

Roses>>
Hidup atau tak aku tak tau,.. Dalam perut mungkin hidup, tapi kat luar tak kot....