Wednesday, April 22, 2009

Melayang Menjauh Mengenang Kamu

Salam Alaik

Aku sekadar nak berkongsi gambar kat sini... Sekadar untuk suka-suka...
-Cuba untuk kembali melayangkan fikiran aku ke rumah-

Superhero Jerantut... Menjaga Keamanan Jerantut dari Satu Puncak... Gambar oleh Zimi

Jerantut Sewaktu Matahari Hampir Terbenam... Pandangan dari Atas Atap... Gambar Oleh Aku...

Jalan di hadapan Rumah aku... Lorong 5 Taman Koperasi... Gambar Oleh Aku...

Gambar dari Atas Atap, menghadap ke Barat Laut... Gambar oleh Aku...

Gambar Pandangan Ke Tenggara... Gambar Oleh Aku...

Sangat teruja untuk melihat keadaan Kancil aku, Atap aku, shisha Masjid, umah akak aku, Wawa dan Ezzati serta kawan-kawan aku... Tunggu aku 2.5 tahun lagi... Insya Allah jika panjang umur...

7 comments:

Portgas .D. Ace said...

kompem je ko arah2 tue semua..

~Cinta Cukulet~ said...

dasyat ar skill..sampai atas atap ambik gambor tu hehe

Dzulkarnain Mohamad said...

fuh jerantut..aku pun tumpang mengimbau kenangan lalu gak..lama x naik bdr jerantut..dh keje agak jauh..tp aku rasa aku tau dah rumah aok kt mana..

Lah said...

kes rindu kg halaman ke dik??

xpe.budak2 baru belajar..:P

Redz da Tsar said...

Portgas>>
Itu aku main agak dengan melihat sudut condong Matahari terbenam dan mengambil kira arah kiblat..

Cukulet>>
Atap tue memang tempat permainan aku...

Dzul>>
haha.. Kat mane rumah aku? haha... Ada sahabat handai ke kat sane?

Lah>>
Tak la... Saje nak letak..

Tasnim Jamal said...

"Superhero Jerantut... Menjaga Keamanan Jerantut dari Satu Puncak"

musykil betol..
x pernah tau ada superhero kat jerantut ni...

Webmaster@Echam said...

Baru koi tahu Jerantet ade super hero. Nanti balik bulan depan koi nok jerit minta tolong. Koi nok tgk superhero buleh balik ke dok dar India.... hahahhaha