Tuesday, December 15, 2009

Kenyataan Blog Encik Redz der Tsar

Salam Alaik..

Sejak 3 hari lepas, internet aku membengongkan dirinya... Ini menyebabkan aku gagal untuk melayari internet dengan mudah dan pantas lalu mengganggu masa study aku... Oleh sebab kelembapan internet aku, cubaan untuk memberi komen, blog walking, facebooking dan sebagainya sangat terganggu... Cubaan membuka laman blog sahaja mengambil masa 7 minit, komen 10 minit dan facebooking 11 minit...

Jadi, esok mungkin aku akan serang Airtel bertanyakan masalah ini...

Oleh itu, maaf kalau aku tak komen atau terlepas isu menarik dalam blog korang~

5 comments:

Anonymous said...

huhuh...

okeyh2!!!

smge cepat intrnet kamu!

Finaz said...

Oooo..patut lama tak nampak.. huhu.. Oklah selamat serang Airtel tuh. Kalo perlu bazooka bgtau akak ye hehe..

Relevan said...

Tak ape..ko potong je..

zuwairiaiman said...

nice la blog bro... keep up thegood work

Hanisham Ab Halim said...

Jangan kata serang.. Aok bakar sekali setelit diorang...