Sunday, December 20, 2009

Kalau Macam Nie La, Komfem Aku Tak Kesah Pahang Masuk Liga Super dan Liverpool Nombor 8 BPL

Salam Alaik...

Sebagai seorang pengurus pasukan Pahang dalam Football Manager 2008, aku rasa sangat berbangga mempunyai skuad Pahang sehebat ini... Kalaulah betul-betul macam nie, aku rasa Sultan Bola dah diangkat jadi presiden FIFA dah... Malaysia mesti lawan Argentina kat Final World Cup 2010 Afrika Selatan.... heh...

Tapi, nak buat camne, kalau dah 'game' tue, tetap la 'game'...

Klik gambar untuk paparan lebih jelas


Steady Lawan Derby 4-1


Pahang Hebat atau Liverpool Lemah?


Baca elok-elok...

Kalaulah realiti, aku rasa budak-budak muda kat Mamak pakai jersi Pahang FC warna putih, bukan warna merah... hehe...

p/s: Klik gambar untuk lebih jelas

7 comments:

saharul said...

kadang-kadang koi nyampoh tengok pahang ni main bola...kadang2 sakit hatipun ade....menang....2 kali kalah 5 kali turut2...ce gone..

mazru said...

hahaha dasyat gek Pahang main yek..realitinye cM Hampeh..

Cob Nobbler said...

Hi Datuk Rezwan...
woit,penaja nko ni mesti genting kan hahahaha!

Cob Nobbler said...
This comment has been removed by the author.
Redz da Tsar said...

Comrade Nami O Fish:
Hehe.. Aku tak main genting nie.. Aku amik penaja dari kalangan Marhaen yang sokong Pahang FC jer... yang ada kepentingan politik dan tak tau pasal bola aku dah reject... Haha

hans said...

ahahhah
gila pahang tu kalahkan liverpool

Hanisham Ab Halim said...

Koi kena cari game ni duan... hehehhehe