Wednesday, December 16, 2009

Setan Merah Lawan Musang Kuning

Salam Alaik...

Sambil aku melayan nota Pembelajaran Berasaskan Masalah (PBL), aku melayan perlawanan Man United vs Wolverhampton awal pagi tadi... Keputusan? Hehe, tak payah cakap la... Yang penting, setakat 5.30pm waktu Malaysia, Liverpool no 8 Liga... Amacam?

Hehe... Chelsea si singa biru pulak akan menentang pompey awal pagi esok... Dan sebagai penyokong tegar atau dengan kata lain kipas-susah-mati United, aku mengharapkan si singa Biru kalah 9-1 dengan pompey... Tapi, peluang untuk kalah tue, sangatlah tipis...

Berbalik kepada setan merah... Setan merah yang dilanda masalah pertahanan, kini bertambah masalah apabila Vidic dengan jayanya mengalami kecederaan betis... Tak tahu la semat tak jumpa Fulham sabtu nie... Apa yang pasti, defend yang available untuk United ialah Evra, De Laet, Carrick, dan Fletcher (Sejak bile Carrick dengan Fletcher defender nie?) saje... Ape yang penting pulak, bila Carrick kat CB, memang clean sheet... Wah~ haha...

Tentu ada yang kata, "Wolv turunkan second team boleh la menang!!" Aku tak kesah... Asalkan menang... Betol tak?

Malaysia pulak ke Akhir, khamis nie, kan? Aku taknak komen lebih... Harapan mestilah agar malaysia menang... kalau tak menang komfem kena tabur dengan ayat, "Dah agak dah, hangat-hangat taik ayam je"... Pastu orang politik yang kuasai FAM pun back-up team Malaysia... Hehe... Klise sungguh...

Dan, internet aku nampak ok dan sihat sebab boleh skyping selama sejam tanpa putus... Sapa-sapa nak skype dengan aku boleh la sekarang nie (ceh, macam VIP pulak)....

Lagi satu, Manipal yang selama nie terik, tiba-tiba mendung pagi tadi~ Bagus gak, tak payah aku nak ambik wudhu' dengan air musyammas setiap kali zohor tiba~

4 comments:

Cob Nobbler said...

team merah biru sedang beraksi di abu dhabi mahu merampas kejuaraan dunia dari manchester united kah kah kah!!

barca!barca!barca!visca el blaugrana hahaha!

oyop said...

beb....manu bolos 1 mase lawan wolfsburg...jgn lupe sape CB...hehe
sekadar pembetulan kepadan fakta

hans said...

setan merah tul
hahaha

Aku Anak Pahang said...

Ganaz bunyinya setan merah dalam kecilikkan dan kelincahan Musang kuning...