Friday, September 5, 2008

Weyh, baru hari ke-5, Bro!!!

Salam Alaik...

Hari ke-5 Ramadhan tahun ini baru sahaja berlalu... Nampaknya ujian pertama dah muncul... Nafsu tido aku dengan jayanya telah mengheret aku meninggalkan sunnah nabi itu... Aku hanya sekadar bersahur nestum pada jam 2.30am... Adakah itu dikira sahur?

Cabaran kedua tiba pabila tia waktu bebuka... Dalam jam kurang lebih 5.55pm, aku membaringkan diri dan mengunci jam kul 6.15pm utk membeli makanan... Tetapi, malangnya, aku tersedar pada jam 7.23pm, 4 minit selepas waktu berbuka Zon 1 Selangor... Haha... Inilah padah kalau Amir takde kat bilik, takleh hidup kitorang... Muahahaha... Amir, ketua bilik kitorang...

Pastu aku n Aide pergi makan kat Imthiaz... Aku order Nasi Goreng Cendawan... Bapak ah berminyak... Tak habis aku makan... Tah hape-hape... TApi aku tetap bersyukur diberikan nikmat itu...

p/s: Semalam aku muntah lagi tym smoking sambil naek motor... Haha... Allergic rokok da aku...

7 comments:

poyotito's said...

hisap rokok pun boleh muntah,ape kes?

rahimin idris said...

aku sakit perut. hoh.

sultan said...

nmpk gaya cam ko akan berjaya stop isap rokok ni...

Redzwan Abdullah said...

poyotito's,
Haha...Aku da boring hisap rokok kot...

Rahimin,
Owh, siannya... Mungkin ko tak pose kot...


Sultan,
doa-doakan la aku berjaya stop...

yoshz said...

Tu tandanyer dia suruh ko beli kereta plak. Motor takleh.

nadz- said...

ceh..muntah konon...balik laa weih...

tum tum said...

bgs gle!!
muntah lg..kalo bley bia tgk rokok pon da bley muntah..