Thursday, September 11, 2008

Alamak, kau terbang lagi? Nyaris maut!!!

Salam Alaik...

dalam masa aku berlari-lari anak ala sedang bertawaf ke masjid seksyen 18 tadi, telefon genggam nokia rama-rama aku dengan tidak sengaja buat aksi stunt, terbang dari poket baju melayu aku ke atas jalan sebelum aku sepak telefon tu untuk mengelakkan kereta proton Wira melenyekkan beliau lantas meninggalkan aku hanya satu hp...

Kesannya, bateri dan covernya bersepai... Mungkin salah satu teknik mengelakkan daya impulse melampau (Fizik 2006)... Walaupun bersepai, terhantuk kat jalan, dan jatuh dari ketinggian 1 meter, alhamdulillah, telefon genggam aku masih sehat dan boleh digunakan... Senang sket nak update match Man Utd luse... hehe...

"Mungkin la ada mangkuk-mangkuk yang beli hp mahal dengki tengok kebrutalan hp aku"

6 comments:

padelkopak said...

aku rase hp nokia 3310 yg paling brutal!!!setuju?

Redzwan Abdullah said...

Padel>>
Aku setuju sangat!!!

rahimin idris said...

aku pun nokia murah. kuat gila. boleh buat tukul! haha

chika said...

brutal.
memang brutal.
OHoHOHohOOo.

nadz- said...

yg hebat ttap liverpool... miahahaha...sory geng..2-1 geng..jgn kasi alasan away eaaa...

Redzwan Abdullah said...

haha...
Nadz>>
Aku tak kesah kalah...
Hero kalah dulu bai...

Min>>
Aku tak penah buat hp jadi tukul lg... Takpe, nanti aku cube...

Chika>>
Brutal sangat...