Thursday, September 4, 2008

Salam Alaik...

Ada beberapa berita yang menggembirakan aku hari ini... Alhamdulillah syukur pada Tuhan atas segala nikmat-Nya...

Memula, tym sebelum tym kimia... Aku tak tau kenapa aku terlalu baik... Suatu ketika dahulu aku amat marah pada dia, tetapi dalam masa 30saat, selepas dia melakukan sesuatu, kemarahan aku dulu yang membakar aku tiba-tiba hilang tanpa meninggalkan kesan... Ape yang baiknye? Baik la tue sebab aku dah tak payah menyimpan dendam... Hehehe...

Kemudian, tym kimia... Kertas Test Kimia aku baru-baru nie telah ditanda di hadapan aku sendiri... Aku tak kesah la ada yang salah sebab lebih banyak yang betul... Lagipun berpadanan la dengan corak study yang tak menentu aku tue... Adillah kiranya tue... Study sket=Markah sket...

Pastu, biologi pulak... Datang kertas lagi...Kertas bio test baru-baru nie jugak... Alhamdulillah, masih dapat B, 73.... Sekali lagi syukur... Zaid dapat 77, merangkap highest... Tahniah kepada dia... Aku dapat 73 pon da kira bersyukur... Bukankah bersyukur itu lagi baik... Renungan Ramadhan: 'Jika kamu bersyukur, akan Aku tambahkan lagi nikmat kamu, jika kamu kufur, sesungguhnya azab-Ku amatlah pedih'...

Habis Malay Study, aku dengan Zaid pergi jumpa Prof. Saadah untuk bertanyakan keputusan interview untuk Monash University... Aku pada awalnya tidak terlalu mengharapkan sangat kerana aku tau standard speaking aku... Tetapi, dalam pada harapan aku itu pudar, tengah hari itu aku mendapat tahu yang aku 'Under Consideration' untuk masuk Monash... Muahaha... Alhamdulillah... Walau tak dapat offer letter, aku tetap bersyukur dapat di'consider'kan (Cg. Mai jgn marah saya salah guna BM)...

Sekian sahaja buat kali ini... Pendek+Ringkas+Padat=Senang nak baca=tak memazir masa...

1 comment:

farah azmi said...

ade 1 soklan nak tnye n ade mnde nak ckp

Q:die 2 sape? xbek dendam2 ngn org nih..buang2 cpat prasaan tue..

W:congrats3x..semga btmbah lg kejayaan kamu..