Monday, September 15, 2008

Rempit tak bertauliah...

Salam Alaik...

Kali ni aku nak cerita tentang kehidupan aku bersama Mat Rempit setelah aku berjaya menamatkan SPM aku pada tahun 2006/7... Ini bukan bermakna aku juga seorang rempit yerk...

Pada suatu petang yang indah, kami melepakkan diri di sebuah taman permainan kanak-kanak, berhampiran bangunan Koperasi di Taman Koperasi... Pada ketika itu, ada kira-kira 4-5 bijik motor bersama kami...

Pastu, melintas la dua ekor awek yang ala-ala Minah Rempit di depan kitorang menuju ke kedai runcit di hadapan kami, kira-kira 25m... "Pegh, boleh bla awek tue",kate brader R... Maka, brader R ni pon mencapai SS II klon (Yamaha Sport berbadan SS II) die dan mengajak seorang member die bernama Bush naek bersama dia...Kononnya nak pergi mengrat la tue... Tak bleh bla betul Brader R tue...

Maka, setelah gear satu ditala, maka dipulasnya throtle sehabis mungkin dan motor brader R tue terus memecut sehinggalah melalui pasir... Maka tayar motor brader R pon tersangkut ala-ala drift dan terus berpusing cecah lutut di atas pasir tue...Pusingan ala cub prix tu mungkin berjaya memautkan Brader R... tetapi, Brader R yang kuat pegang motor die tym eksiden tue hanya luka 1mm kat jari telunjuk kanan, tetapi Bush yang melompat ala-ala stunt kononnya untuk menyelamatkan diri menikmati kesakitan lutut akibat lututnya memecahkan cermin sisi kiri motor Brader R...

Setelah kemalangan tue, semua lahanat rempit pon bertanya kat Brader R
-Weyh, padan muka ko... Nak kejar minah rempit konon...

Aku pon menjawab dengan selamba
-Ala, aku gurau je la... Mane aku nak kejar betul-betul... Aku nak pergi kedai beli rokok tadi...

Habis motor aku... Tuil gear bengkok....Huhu...

p/s1: Pengajaran: Kalau dah buat niat jahat tue, bile2 mase je Tuhan nak balas... Hoho...
p/s2: Motor tue dah takde sekarang...
p/s3: Member serempit dulu pon dah tah ke mane sekarang... Dah jadi skater tak silap aku...

5 comments:

poyotito's said...

HAHAHAHAHAHAHA

gua tak puas lagi gelakkan MU ni.
HAHAHAHAHA

Redzwan Abdullah said...

Poyo>>
haha...
gelak la puas2...
Tgk la sampai mane je Liverpool pergi...

chika said...

hahha.
rempit digivolve jadik skater.
hurmmmm.
spesel kes nehh.
wahahahahaahaha!

nadz- said...

heee...moto oh moto...
ako dah lama xnaik moto...
skrg naik kreta...
berusaha menjadi pemandu bhemah
muahahahaha!!

poyotito's said...

HAHAHAHAHAHAHAHA

asal masuk blog lu je gua nak ketawa
taktau la pasal

HAHAHAHHAHAHAHAHA